Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje/Wymiany

Reklamacje


Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@rawax.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:

RAWAX Rafał Zięba

ul.Kościelna 16, 34-400 Nowy Targ.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedawca umożliwia Klientowi wybór najodpowiedniejszej formy rozpatrzenia reklamacji, w szczególności:
a) obniżenie ceny;
b) odstąpienie od umowy;
c) wymianę produktu na wolny od wad (jeżeli produkt jest jeszcze dostępny);
d) usunięcie wady (chyba, że jest to niemożliwe lub wymagałoby to nadmiernych kosztów).
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Wszelkie koszty związane z uznaną reklamacją ponosi Sprzedający.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Wymiany

- Prosimy o wiadomość e-mail z informacjami na temat przedmiotu do wymiany.

- Po otrzymaniu odpowiedzi, prosimy odesłać towar pod adres sklepu.

- Prosimy o dopłatę kosztów ponownej wysyłki i ewentualnej różnicy w cenie.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl